Spreker Aaron Mirck is kritisch op technologie
Waar kun je Aaron Mirck voor boeken?
Aaron is keynote speaker op het gebied van tech.
Aaron Mirck in het kort
Inhoudelijk sterk, kritisch, inspirerend, dat is Aaron Mirck.
Biografie
Spreker Aaron Mirck stelt een actueel probleem aan de kaak: Is technologie de oplossing voor, of de veroorzaker van problemen?
‘Ongebreideld Tech-optimisme heeft ons in een wurggreep’, is de stellige overtuiging van deze keynote spreker. Hij heeft een heldere mening en zegt ‘We laten ons collectief gijzelen door de digitale cultuur en hebben nauwelijks meer oog voor elkaar. We staan op een kruispunt: gaan we kopje onder in het moeras van de digitale wereld of trekken we er letterlijk op tijd de stekker uit? Als we over tien jaar in een samenleving willen leven waarin mensen oog hebben voor elkaar, moeten we nu radicale keuzes maken’. Een inspirerende keynote over tech? Dan moet je bij Aaron Mirck zijn.
Aaron Mirck is PR-expert, marketing- en communicatieadviseur. Hij was founder/CEO van een techn-startup in de marktcommunicatie (Presscloud) en schrijft voor Frankwatching en Adformatie, waar hij regelmatig PR campagnes van grote corporates fileert of een potige mening over de stand van zaken in het medialandschap presenteert.
Publicaties
’Dit Algoritme deugt niet’ In 2021 publiceerde Aaron de technologische dystopische dichtbundel, herkenbaar en met de nodige dosis humor.
‘Alles wat PR Bureaus je niet vertellen’ Een self-help boek voor ondernemers die hun PR een serieuze boost willen geven.
Over de keynote van Aaron Merck
Zijn keynote is een aanmoediging tot een kritische blik op technologie. Aaron Mirck inspireert om meer oog voor elkaar te hebben en je niet te verliezen in technologie. Hij gelooft in verhalen als verbindende kracht om mensen meer tot elkaar te brengen. Daarom nodigt hij mensen uit om elkaar meer verhalen te vertellen, waarin zij elkaar mee op reis nemen, door elkaars bril kijken en zo hun horizon verbreden.
Hier kun je spreker Aaron Mirck boeken
Thema’s
- Technologie
- Communicatie
- Deel economie
- Tijdgeest & media
- Millenials
- Start-ups